2014. november 3., hétfő

Differences

 Miben is más Kanada? 

Mielőtt belekezdenék a mondokám ügyes-bajos kibontásába, ez úton szeretném édesanyámnak tett ígéretemet nagyrészt betartani. Miről is van szó?

 Megérkeztem, két hét eltelt és belekezdtem a blogos életbe ami addig nem igazán volt ismert számomra, volt blogom de nem ennyire komoly. Ez már kijelenthetem, picit életcél is lett, és ha hazatérek sem szeretném abbahagyni.

 Édesanyám egyszer megszólt. Figyeljek az elhelyezésre stb. Továbbiakban édesanyámnál lehet érdeklődni:)

Szóval ezentúl figyelni fogok az aprósagokra.

 Témához visszatérve miben is más Kanada? Te mit gondolsz?

A hét folyamán próbáltam összeírni, hogy jobban mutathassam be, mit is takarna az otthoni embernek az az amerikai álom.

 Ami nagyon furcsa volt, az az, hogy sok az irodaház..... De nem mint otthon...itt 15 emeletesek. De van 8 emeletes hotel és tombház is..bár az több mint 10 emeletes..persze ez a központ



 Íme pár kép a központból.

Meglepően más a közlekedés.
Szélesebbek az utak, es nem egy-egy sávból áll, legalább 3-3 de ez változó.

 A jelzőtábla nem a sávod mellett hanem közvetlen a kereszteződés végén, így szerintem jobb a rálátás is.

 Hosszabb a tél:) kb 6 hónapos.. Pont tegnapelőtt kezdett el esni a hó. Persze örültem neki....de másnap délig esett...  
Na én ettől a ponttól már lehet nem vagyok akkora barátsági viszonyban a téllel. Első pillanatok a télből....

  ...Sok az üzlet. És úgy egy kupacban..
Sok az áruház és hatalmas a választék még egy terméken belül is.

 ..Külön van az ital bolt és az áruház vagy ABC. Jelzem itt is óriási a választék..

 ..nagy a városok közti távolság... Van két város és közte 300km puszta, persze termőföld és farm, meg pár kisebb település is található. 

...meglepően sok a bicikliút. Mellettünk...út mellett és még a központban is, külön sáv vagy út de mindenhol bíztosítva van.

Egyelőre ennyit tudtam összeírni, de ígérem még gyűjtögetek. 

Utolsó mondatként még csak annyit szeretnék, mivel publikusan elmaradt:) .......Boldog születésnapot Petya:))





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése