2014. október 8., szerda

A szomszéd fűje

Mi az első gondolatod ha a szomszéd kertbe nézel, vagy ha épp átlépsz a határon?

 Én most ugyanúgy meglepődve nézem végig mind azt ami körülöttem végbemegy..

 Miben is más Kanada? 

Első gondolataim, észrevételeim....

 Sok az autó......de nem a Dacia...na az itt nincs...sok a márkás autó es 14 évesen lehet jogsid...képzelheted mennyire szíven ütött amikor mellettünk frissen kinyomott Jeep ablakán bepillantva nálam 3evvel kissebb emberke boklaszik az ülésen...elképzelheted mennyire szívenütött, na de nem baj....

Sok a márkás autó...leasing a kulcsa ennek is...reszletfizetessel megoldható...de...azért így is sok....2utcankent van egy Ford mustang

Kedvesek az emberek. Ma egy néni megalt a nagy Pick-up kocsival (platós kocsi) es át engedett a zebrán...otthon hány helyen fordul ez elő ? 

 Nincs rasszizmus....sok az indiai, arab, orosz, néger, kínai, vagy akar jappán... Nincs különbség..... Szabadelvüek. Adnak a változásra... Ha valaki elhagy valamit utánna viszik, nem
Mint otthon,hogy ...várj te...ez meg jó lesz a gyermeknek...tisztességesek de nagyon

 Óvják a környezetet. Vagyis jobban mint otthon, egyszerűbb a közlekedés....szerintem.....mielőtt valaki megkövezne..ez csak az én véleményem:)

 Sokkal több a napsütés. Bár a tél mínusz 30foktol kezdődik:) 

Végül is negatívum is van....drága a kenyér ...fel kiló $5.....azaz....otthon 3at veszel es 1kilosat.... Több a gyorsétterem. De a legtöbben abba mennek ki az utcára amiben épp vannak vagy ami a kezük ügyében van.

 Van aki varja hogy elmehessen otthonról.... Én úgy indultam el hogy...kész ...ez egy kirándulás.....es a busz egyszer csak hazaer....megpróbálom a legjobban kihasználni ...ahogy csak lehet


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése