2014. október 17., péntek

Újdonságok


M Telnek a napok, lassan második hete annak, hogy ittvagyok.
  Két hét alatt már sikerült megkülönböztetni a megis csak más fogalmát.

Ugyan mi is lenne új? Mi is az a más?

Elárulom, nem zöldebb a fű, és nem nyugisabb az élet mint otthon. 

Több a szabad terület, nagyobb a mező, azaz rét, amit művelnek. 

Újdonság az például, hogy rájöttem hogy nem erre számítottam, de mégis szerintem a legkellemesebben csalódtam, és azért valjuk be, ez ritka.

Itt is beköszöntött az ősz. 

Sokan mondták, hogy aki olvassa a blogot, szeretne többet megtudni a másik oldalról, többet látni, úgy a szerző szemével szemlélni.

Megfogadtam a tanácsokat, es készítettem pár fotót.

Mit tippelsz? Mekkora itt egy város?:) 

Először nem volt fogalmam, bár nem is fűztem ehhez nagy reményeket. Mikor egyszer csak betoppansz a nagy beton rengeteg kellős közepébe.....tuti eláll a szavad.. Nem olyan mint otthon, nem 10 emeletes blokkok, tombházak sűrűjében... Én csak ámultam.... És fel sem tudtam fogni ezt mégis hogyan?.....
........hogy tévedésbe ne essen senki:)  nem itt lakunk. Nem itt járok minden nap az utcán, ez a belváros, mi innen (autóval) kb 35 percre lakunk. 

Képminőségért és helyesírási hibákért előre is elnézést kérek.

....amit még nem tudhadtok, a város kb 1000000 főt számlál.

En Románia 1/20-a 

Igazából....meglepődtem azon, hogy az itteni embereknek igazán sajátos a kultúrájuk. Sokan azt mondják hogy nekik nincs is....de én ezt most cáfolom. 
  Sajátos a divat.....mivel...nincs és szerintem most van alakulóban. Példa erre a hótaposoban lévő kislány plussz húsz fokban a játszótéren. 
  Nincs amire elköltsék a pénzüket.... Nem mintha sok lenne de van egy pár érdekes dolog.....rikító zöld Jeep a szomszédban..... Meg hasonlók...
  A gyerek alultöltözve.... Ember papucsban a fagypont közelében ..... A vezetők többsége nem ismeri a KRESZ-t
....van itt kultúra:) csak meg felfedezetlen...ha így haladnak erről dolgozatot írok...
 
Legújabb dolog számomra a hálaadás...ami a betakarítás.... Halat adunk a termésért... Stb... Szerintem egy elég hagyományos és értelmes ünnep.

Közeleg a haloween. Közelebbről próbálom majd ezt bemutatni. Engem is érdekel a dolog:) az üzletek televannak mindenféle jelmezekkel. Remelem születik pár fotó amit megoszthatok veletek.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése