2014. október 8., szerda

Repülés

 Kedves olvasó!

Képzeld el, hogy egyik pillanatról a másikra egyszer csak egy masik vilagba csöppensz. Ez sajnos vagy nem sajnos, de igen is megtörténhet.

  Egyik pillanatban még egy szentendrei lakasban pillogtatsz, álmos szemekkel nezel ki az ablakon, hajnali 2 óra, és a masik pillanatban, már az óceánon túl próbálsz ráeszmélni, hogy várj!...mi is történt?

 Ezelött egy héttel, meg a régi iskolámban, (nem is olyan régi), probáltam elköszönni pár embertől, mert..hát nem lehet azt csinálni hogynem köszönsz el mert akkor....jujj milyen vagy!!...nem is gondoltál rám ...mi az hogy kihagysz....hát kössz, tőlem el sem búcsúztál szöveggel talalod szembe magad....Na ez velem is így történt...megpróbáltam elköszönni...de sajnos nem tudtam mindenkitől...ezért igy utólag is bocsánatot kérek...

 Próbáltam odafigyelni mindenre...de...ez szinte lehetetlen, kiszamíthatatlan a világ.
Első utam Szentendrére vezetett...édesanyámék kisértek el..sajnos....Budapesten sikeresen eltévedtünk, már így rögtön az elején, de semmi baj, ott a GPS, ...na mi így is sikeresen eltévedtünk...újra...

 Péntek reggel hajnali 2 körül egy szentendrei lakas ablakán átszürődő fény felkelti a figyelmem..Felébredek....2óra múlva már a repülőtéren, ismét két óra és megtapasztalom életem első repülését (az első repülés a legjobb!! azaz én igen is élveztem, felért egy vidamparkkal)
  2óra az út Amszterdamig..
kedvesek a Hollandok, és meglepő módon.....innentől kezdodik az a sztori...hogy...szebb a világ...már nem volt rasszizmus...nem nézett le senki senkit, Na most szünt meg a régi világ bennem..és mintha a csecsemőnek kinyilna a szeme.....ugyanolyan érzés fogott el.....

4 óra séta...ücsörgés, reggeli....és már fent is vagyok azon a gépen....ahol már komolyabb az élet:)
 Jelzem a repülőtéren nem lehet sehol rendes éttermet talalni, ahol meg van..ott kilométeres a sor, a többit meg majd megtapasztaljátok.

 A következő 9 óra csak ücsörgéssel telt....megfűszerezve egy kis gyereksírással. Persze ezt leszámitva, életem egyik legjobb pillanatának tartom.
 Szerencsére .....megcáfolva a "fapados járat" mítoszát...itt volt 2 óránként meleg étel, óránként üdítő, és azt kértél amit szerettél volna. Az ülések hátában meg volt egy képernyő, nézhettél filmet..meg volt hozzá egy távirányító..ami inkább egy játék konzolhoz hasonlított.

 Röpke 9óra mulva (itteni idő szerint délután 2óra) (otthon este 11) megtettem első lépéseimet az újvilág fele.


2 megjegyzés:

  1. Gratulálok a blogodhoz!. Ha tudsz tegyél fel képeket is a repülőtérről, meg az utazassal kapcsolatosan is.

    VálaszTörlés
  2. Koszonom. Rendben:) fogok is, csak az telefonon van, de megoldom.

    VálaszTörlés